Eleganckie autko!
[O2FL] Świeci się kontrolka silnika i nie można wyłączyć ASR
Zwiń
X
-
[O2FL] Świeci się kontrolka silnika i nie można wyłączyć ASR
Ostatnio próbowałem odnaleźć winowajcę odpowiadającego za brak oświetlenia kabiny, więc zacząłem od skrzynki bezpieczników w komorze silnika. Potem przeszedłem do skrzynki bezpieczników w kabinie i znalazłem usterkę. Wymienilem bezpiecznik, ale tera jest inny problem. Pry włączonym silniku świeci się kontrolka silniks i nie mogę wyłączyć ASR (ESP off). Czy istnieje możliwość, że przepiołem któryś bezpiecznik i stąd ten błąd?
-
-
Jeśli to kwestia samego kompa jak pisze kecaj, to podjedź na spota i któryś z kolegów obsłużyobecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD
Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl
Komentarz
-
-
Zgodnie z rozmową i zyczeniem zamieszczam błędy odczytane w aucie autora wątku
Monday,07,October,2013,21:42:52:35380
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 033 KB
Component and/or Version: BSE S71 1.6 2V 2228
Software Coding: 0004071
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
VCID: 69D395F840F3D65623D-803C
2 Faults Found:
16415 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit
P0031 - 007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Bin. Bits: 00000100
Resistance: 16.38 kOhm
Voltage: 2.100 V
Load: 4.7 %
16421 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit
P0037 - 007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Bin. Bits: 00000100
Resistance: 65.52 kOhm
Voltage: 0.420 V
Load: 7.1 %
Readiness: 0110 1101
Pierwszy 16415 dotyczy grzałki sondy przed katem, czyli tej w kolektorze ( o ile sie nie myle) i jesli kabelki są OK to raczej cala sonda do wymiany.
Ten drugi 16421 dotyczy sondy za katem - nie mam zbyt duzego doswiadczenia w benzynach wiec niewiele mi tez mowi.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
16421 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit
P0037 - 007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Bin. Bits: 00000100
Resistance: 65.52 kOhm
Voltage: 0.420 V
Load: 7.1 %
Zrób najpierw sondę przed kat. Wykasuj błędy pojeździj i odczytaj parametry tej drugiej.
Napięcie na sondach powinno być 0,1V do 0,9V (na wykresie tworzy się sinusoida)Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Komentarz
-
-
Przemik, powiem Ci czemu Ano temu, że w skrzynce bezpieczników brakowało odpowiedniego bezpiecznika od tych grzałek Czyli to co w pewnym momencie podejrzewałem, ponieważ istotnie grzebałem w bezpiecznikach i najprawdopodobniej został on przeze mnie omyłkowo wpięty w inne gniazdo. Co do niedziałającego przycisku ESP OFF, to okazało się, że podczas wcześniejszej operacji wyjmowania zamykanego schowka musiałem go naruszyć przez co nie działał styk załączający/wyłączający układ. 2:0 dla nie. Pozostały inne tematy do zrobienia
Komentarz
-
Komentarz